ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΛΗΘΩΡΑΣ ΨΗΦΙΣΜΑΤΩΝ.
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ 1ου ΓΕΛ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΕΝΕΡΓΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ.
ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!
ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ 1ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ
6-9 Φεβρουαρίου 2020
Το Μοντέλο Ηνωμένων Εθνών είναι ένα εκπαιδευτικό συνέδριο-προσομοίωση των οργάνων και των εργασιών του Ο.Η.Ε.
Σε αυτό το πρόγραμμα οι μαθητές:
αναλαμβάνουν το ρόλο εκπροσώπων διαφόρων κρατών-μελών του Ο.Η.Ε.
εξετάζουν συγκεκριμένα ζητήματα-προβλήματα που απασχολούν τον σύγχρονο κόσμο
ακολουθούν μια διαδικασία μελέτης, σύναψης συμμαχιών και διεξαγωγής διαπραγματεύσεων
και προτείνουν λύσεις καταθέτοντας τα ψηφίσματά τους
Όλο το συνέδριο διεξάγεται εξ ολοκλήρου στην αγγλική γλώσσα.
Διάρκεια συνεδρίου – τελετές
Tο MSKMUN 2020 έχει τετραήμερη διάρκεια και συγκεκριμένα από 6 έως 9 Φεβρουαρίου 2020 και χώρος διεξαγωγής είναι το 1ο Γυμνάσιο Κηφισιάς (Λεβίδου 42, Κηφισιά).
Περιλαμβάνει 2 επίσημες τελετές: α) Τελετή Έναρξης και β) Τελετή Λήξης, όπου θα υπάρχει παρουσία διακεκριμένων προσωπικοτήτων που έχουν ασχοληθεί με τη διπλωματία.
Πρώτη Μέρα:
Δεύτερη Μέρα:
ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ 1ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ 1ου ΓΕΛ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΕΝΕΡΓΑ ΣΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΤΟΥΣ
Τρίτη Μέρα:
TΡΙTΗ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ 1ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ 1ου ΓΕΛ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΖΗΤΗΜΑΤΑ
• Addressing measures to tackle corruption and organized crime in sports.
• Energy efficiency as a means to financial growth.
• The question of international Aid Programs in LEDCs.
• The question of implementing measures to eliminate the use of plastics.
• The question of the effects of climate change on polar bears.
• The question of deforestation.
• The question of improving agricultural activity as a means of eradicating poverty.
• The question of depleted uranium ammunition in former war zones.
• The question of implementing measures against environmental air pollution.
• The question of the right to health.
• The question of euthanasia and the right to die with dignity.
• The question of the eradication of gender based violence and harassment in MEDCs.
• The question of Protection of journalists.
• The question of child soldiers.
• The question of poverty and criminal justice.
• Re- evaluating the nuclear and missile programs of D.P.R.K.
• The question of the role of science and technology in the context of international Peace and Security.
• The question of implementing measures to ensure elimination of all chemical weapons.
• The question of immigration into Europe.
• The question of Brexit nowadays.
• The question of the rise of far – right groups in Europe.
• The question of immigration into Europe.
• The question of Brexit nowadays.
• The question of the rise of far – right groups in Europe.
• Human Rights situation in North Korea.
• Protecting medical care in armed conflict areas.
• The situation in South Sudan.
• Criminal accountability of UN officials and experts on mission.
• Effects of armed conflicts on treaties.
• United Nations Program of assistance in the Teaching, Studying, Dissemination, and wider Appreciation of International Law.
• Korean War